کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757434158 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318451 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت نسخه‌ای اختصاصی از ویندوز 10 برای چین ساخت

ویندوز10 در سراسر دنیا بازتاب موفقیت آمیزی داشت اما نتوانست بخوبی در چین فراگیر شود اما حالا گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که مایکروسافت طی اقدامی کاملا بی‌سر و صدا نسخه‌ اختصاصی از ویندوز 10 برای دولت چین ساخته است.


China_Microsoft

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ «رالف هاپتر» مدیرعامل مایکروسافت چین در مصاحبه ای با Caixin اعلام کرده که نسخه‌ی جدید «ویندوز 10 اختصاصی» نام دارد و بسیاری از اپ‌ها و خدمات کاربران از آن حذف و در عوض کنترل‌های امنیتی و مدیریتی به آن اضافه شده است.

شرکت مایکروسافت برای ساخت این نسخه با CETC، یک مرکز دولتی در چین که تجهیزات تکنولوژی و دفاعی تولید می‌کند همکاری کرده است.

در روزگاری که دولت آمریکا، دولت چین را به حملات اینترنتی متهم می‌کند تولید سیستم‌عاملی سفارشی برای این کشور به‌دست غول نرم‌افزار آمریکایی غیر طبیعی بنظر می‌رسد.

به هر حال ظاهرا مایکروسافت امیدوار است با این کار سیستم‌عامل این شرکت در چین گسترش یافته و کپی‌های غیر قانونی ویندوز کم و یا جمع‌آوری شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31180 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/01/10 تعداد مشاهده: 1535
سافت گذر
نظرات بینندگان

سعید 1395/01/10 18:31
از دولت چین و آن هم بخش دفاعی اش که خیلی بعید است به سیستم عاملی غیر از سیستم عامل بومی چین تن دهد، مگر اینکه اتفاق خاصی در پشت پرده باشد و یا این خبر با واقعیت کمی متفاوت باشد. احتمالا برای استفاده در مراکز غیر حساس بوده و چین میدانسته آمریکا با نسخه اختصاصی، در واقع به دنبال جاسوسی اختصاصی از چین است و با این اجازه ورود، در واقع میخواهد آمریکا را به سمت جمع آوری اطلاعات غلط یا بی ارزش هدایت کند. چینی ها را دست کم نگیرید. در مسائل امنیتی و نظامی میدانند دارند چکار میکنند. مثل چند سال پیش که خبر پخش شد که تجهیزاتی به نیروی هوایی آمریکا فروخته بودند که بک دور داشت!!! و بسیاری اطلاعات ساخت نظامی آمریکا و اف 35 را در اختیار چین گذاشته بود.